Oh the beslutsångest

Beslutsångest deluxe!! Just skickat in ansökan till högskola/universitet tills i höst, men oj vad mycket det finns att välja på och sortera bland! Och oj vad det ska vara svårt att prioritera utbildningar/kurser i rätt ordning. Känns som att det är en hel vetenskap att få till det så att jag får lagom mycket kurser att läsa (samtidigt som det finns så mycket jag vill läsa!!) men man måste ju inte komma in på allt, och man måste ju inte läsa allt man kommer in på. Så kanske gör jag det till en större grej än det behöver vara. Kommer nog ändå logga in några gånger för att kika på ordningen igen, flytta runt lite, kanske flytta tillbaks igen, fundera på om det inte är någon kurs jag egentligen borde lägga till eller om det är någon jag borde ta bort... 10 kurser ligger iallafall där just nu. Än så länge i en ordning jag är nöjd med. Åh, det ska bli så spännande!! 31 skoldagar kvar av gymnasiet, 10-15 arbeten att slutföra och en heldag av kaos (aka STUDENTEN) så är jag klar med gymnasiet sen. HELT GALET VAD TIDEN GÅR FORT!!

Kommentera här: