Utvecklingssamtal

Har 12 minuter kvar till mitt utvecklingssamtal, utan förälder närvarande den här gången. I år fick vi välja själva (förutsatt att vi är över 18) om våra föräldrar får följa med, men jag har inte ens förbjudit dem att komma. De har bara inte tid helt enkelt. Haha, ska ha ett något längre ph samtal med andra ord. Antar att vi ska gå igenom betygsmål, kanske vad jag vill göra efter studenten (AAHHH, snart är vi ju där) och säkert något annat också. Lite kul det här, hur utvecklingssamtalen utvecklas från år till år, och hur stor eller liten skillnad det är i innehållet från gång till gång. Efter utvecklingssamtalet ska jag ner på stan, fixa någon form av mellanmål, ta mig igenom en körlektion (haha, varning Uppsala!!) och sen åka ut till Åkerby och DANSA!! Har roundabout ikväll och kanske att det blir ännu fler tjejer idag, har hört ryktesvägen att det kan vara fler intresserade än de som kom förra gången. Tänkte att vi ska köra lite lekar och övningar, börja på koreografin ordentligt, kanske köra kyrkans klassiska "Laurentia" (med 63 knäböj) och ha allmänt kul. Kan hända att det blir lite avslappning som avslutning (efter att vi strechat), fast jag tror att det var någon lek jag lovade förra gången att vi kanske skulle ta idag istället. Om det är så påminner de mig nog ganska fort om löftet, man kan inte lyckas glömma sånt utan att dansarna glatt påminner en nästa gång. Oups, nu har mina 12 minuter redan gått. Måste springa!! 

Kommentera här: