Syskonkärlek

Älskar lovdagar!! Man hinner med så himla mycket! Idag har jag hunnit registrera (nästan helt färdigt) mitt nya, egna UF företag (jag har lämnat min stora grupp för att genomföra kursen ensam), packa upp min väska från Belgienresan (jag vet att jag borde ha gjort det direkt när jag kom hem, men det gjorde jag inte), röja lite på mitt rum och tagit min andra Gardasil-spruta (som ju egentligen kändes precis lika mycket som första, oavsett vad alla säger). Men kanske viktigast av allt har jag hunnit hänga med BÅDA mina syskon. Inte samtidigt, men ändå under samma dag. Med lillasyster har jag bakat cakepops och förberett halloweenträff (som var tidigare ikväll, om man nu ens kan säga så) för hennes tjejgäng, och sen till och med fått vara med och spela spel med dem. Fast ingen cakepop fick jag smaka... Måste göra nya så jag kan få se om de är goda. Och så lovade jag Betty att baka till henne. Haha, utan att veta hur de smakar!! Bror min skjutsade jag till handbollsträning, det har blivit lite av en måndagsrutin. Alltid trevligt att bara snacka strunt i en kvart. Haha, vi klarar oss väldigt bra utan varandra (gäller båda mina kära syskon), men när vi väl umgås är det alltid fullt kackel och vi (iallafall jag) har väldigt kul. Mina syskon är helt enkelt bäst, så det är synd att jag inte hänger mer med dem. 

Kommentera här: