Megakrock

Allt som kan krocka har sett till att krocka. Så mycket som möjligt. På tisdag har jag två olika möten med Sveriges Blåbandsungdom och en mässa i kyrkan (där jag dessutom kan ha lovat att spela...) att vara med på, samtidigt. På torsdag har jag min dansgrupp inom Sveriges Blåbandsungdom (vi får inte säga SBU längre, åtminstone inte officiellt...) och en konfirmandgrupp att vara ledare för, samtidigt. Sen kommer skolan och lägger sig i och krockar med dansgruppen, styrelsemöten inom SBU (bara för att jag kan) och konfirmandträffar. Man ska helt enkelt inte vara aktiv på fritiden samtidigt som man går i skolan. Eller så ska man välja inom vilken organisation man vill lägga sitt engagemang. Prioriteringar är enda lösningen, måste nog inse och acceptera det, men det är så himla tråkigt!!
 
 

Kommentera här: