Back to basics...

Det blir svårt att toppa det här, med långlopp i söndags och körkort igår, men det är ganska skönt med en alldeles vanlig dag efter all spänning. Var så nervös inför gårdagens förarprov (framför allt teorin) att jag sov dåligt hela helgen, blev av någon anledning nervös inför Lidingö tjejlopp i söndags men kom undan utan att egentligen vara nervös igår. Inte förrän klockan var två minuter över ett (hade uppkörning klockan ett) och ingen inspektör hade kommit blev jag nervös. Och när tre inpektörer kom fyra minuter över ett och ingen av dem ropade upp mig blev jag riktigt nervös, men så fort "min" inspektör kom släppte det. Gick förbi stan för att köpa ett kort och en chokladask att lämna på körskolan som tack för att de stått ut med mig i snart två år. Haha, de fick ett kort med en sportbil, eftersom det ju självklart är så att jag kommer att köra omkring i en sån, det bestämde nämligen jag och min körlärare. Det var bara receptionisten som var där när jag lämnade det, men det hade jag räknat med eftersom lärarna ju spenderar majoriteten av tiden ute i bilarna. Det känns lite konstigt att jag inte kommer gå dit igen, men samtidigt är det ju väldigt skönt att inte behöva någon lärare som talar om hur man ska köra och vart man ska åka. 
 
Spenderar eftermiddagen med att skriva på en inbjudan till Sveriges Blåbandsungdom, den ska med i vår egen tidning (Blåbandet) och det är manusstopp imorgon, men det bara går inte! Jag vet egentligen precis vad som ska vara med, men det låter inte lika kul som jag tror att själva helgen kommer att vara. Jaja, har ju ett tag till på mig innan det är imorgon och manusstopp, men det vore skönt med lite marginal ifall det är någon annan i förbundsstyrelsen som har åsikter om utformningen. Back to work!

Kommentera här: