Förlåt men jag bara måste...

Jo, jag vet, jag tjatar. Men JAG BARA ÄLSKAR MITT BAND!! Just nu allmänt ogillar jag allt (nästan, UF borträknat) vad vad skola heter och är allmänt opepp, men det räcker att jag sätter mig i bilen för att åka på extrainsatt bandrep för att jag ska glömma hur opepp jag är. Man kan helt enkelt inte låta bli att bli peppad och allmänt uppåt av gänget! Sen att jag borde ha lagt de 3-4 timmar som gick åt till bandet på skolan istället, det tänker jag inte bry mig om idag. Det är ett problem jag kan deala med imorgon. Nu ska jag försöka sova i tid för en gångs skull, för imorgon är det SACO-mässa i huvudstaden. Vi ska inspireras till att göra något av våra liv (eller kanske främst vad vi ska göra med våra liv) efter studenten. Just nu tror jag att jag och Betty löste det för flera månader. Eller att jag och världens bästa ungdomsledare löste det igår. Fast i så fall har jag två planer, som inte riktigt går att köra samtidigt. Och min plan att volontärarbeta går inte riktigt att få in i någon av dem. Så det är kanske tur att jag ska på mässa imorgon. På seminarieschemat står allt från just volontärarbete till "Vad gör en jurist" och "Vill du bli arkitekt". 

Kommentera här: