Äntligen helg

Så trött som jag varit idag och igår har jag nog aldrig varit. Varje lektion och varje bilresa har varit en ständig kamp mot sömnen. Och ändå är jag inte trött nu. Ibland undrar man ju. Hade feber igår kväll men körde fullt ut på Roundabout-passet ändå, och trots det hade jag ingen feber imorse. Tror att det kanske är så att jag sovit lite dåligt, stressat lite mycket och allmänt behöver lite vila. Typ en helg. Väldigt lägligt att det är fredagkväll därför.
 
Missade både Downton Abbey och True Blood förra helgen, men nu har jag tittat igen de missade avsnitten, så ikväll är det bara att se nästa True Blood. Jag vet inte riktigt om jag förstår var de är påväg med den serien, trots att jag läst böckerna (eller kanske just därför) och dessutom redan sett serien en gång. Jaja, kanske att det blir klarare ikväll, men vampyrernas "Authority" har någon form av dold agenda (som dessutom varierar från vampyr till vampyr) som jag bara inte kan komma på vad det är. 

Kommentera här: