Rastlös

Jag har blivit en rastlös person. Kan liksom inte sitta still längre. Jag måste hela tiden göra något (vilket kanske inte är något nytt, men ändå) och att titta på tv med familjen duger inte. Då måste jag upp och hoppa hopprep ett tag för att jag bara inte orkar sitta still. Vill egentligen bara ut och springa, men det passar inte att springa vid nio på kvällen, framförallt inte om det är skolan dagen efter. Började dagen med ett spinningpass på 45 minuter och sen när skolan slutade cyklade jag hem, alltså ungefär 15 km. Ändå känner jag att det är liite jobbigt att sitta still, både i skolan och nu när jag är hemma. Hallå, jag brukar kunna sitta still hela skoldagar och måånga timmar framför tv:n på kvällen. Vad hände där egentligen? Jaja, det är ju inte direkt ohälsosamt att röra på sig så jag ska inte klaga! Jag vill ha sommarlov, typ nu, så att jag kan göra vad jag vill heela dagarna. (hehe, för det är inte alls så att jag redan har lyckats fylla upp större delen av juni med läger och förhoppningsvis hela juli med jobb.. ) Men åtminstone är det ganska så aktivt att vara på läger och att jobba på bondgård.

Kommentera här: