Plugg, plugg, lite träning, plugg, plugg

Jag överlevde Blodomloppet. Trots att jag sprang en mil. Trodde att jag skulle spy sista två kilometrarna och var precis på gränsen till att få kramp sista kilometern, men jag överlevde och kom i mål. Tiden 1 timme och 14 minuter är väl inget att skryta om, men målet var att ta mig runt och det lyckades jag med, så jag är nöjd ändå. Har så mycket träningsvärk idag att det är lite smått intressant att röra på sig, men jag stapplar fram och njuter av att jag faktiskt har träningsvärk. No Pain, No Gain, som idrottsläraren sa. Haha, det ska bli intressant att springa intervaller på idrotten imorgon, eftersom träningsvärken brukar vara värst två dagar efter träning. Alltså imorgon. Fast å andra sidan kan en del av dagens träningsvärk vara från afropasset jag var på i tisdags, så jag kanske inte har så farlig träningsvärk imorgon. Eller, hoppas kan man ju alltid. Idag har jag försökt vara duktig och plugga hela dagen, men det går väl sådär med motivationen. Svenskatalet vill bara inte bli skrivet, biologin har jag inte helt makten över eftersom det är ett grupparbete (hatar grupparbeten oavsett hur duktig grupp jag har bara för att det är så mycket lättare att skriva helt själv så man har makten och kontrollen över arbetet) och fysikrapporten försöker jag mest förtränga. Precis som idrottsuppdraget som ska in imorgon, men det är helt ärligt nästan klart sen 8 veckor eftersom man kunde skriva det innan man började träna... Jaja, snart får jag gå till mammas jobb så vi kan åka hem. Och sen borde jag plugga ännu lite mer än jag redan gjort.

Kommentera här: