Livet leker

Har min tredje sovmorgon för den här veckan och går bara i skolan i en kvart idag. Muntliga nationella i matte. Har dessutom snart slut på skoluppgifter för den här terminen, såå skönt! Började morgonen (alldeles för tidigt enligt mamma, när jag som vanligt åt frukost med henne vid 6) med en löptur. Det är helt otroligt vad det är härligt att springa! Blev lite drygt 4 km, men jag har inte löptränat på flera veckor så det var skönt att inte köra hårdaste passet som första. Har gått på spinning och danspass istället, men löpning är en annan sak. Hade inte riktigt någon plan så jag sprang för att det är härligt mer än för själva tränandets skull. Tog motorcykeln till skolan och sitter nu och låtsas att jag inte har något att plugga. Fast det har jag ju såklart, bara inte så mycket. Haha, ska göra ett ryck nu sista halvtimmen eller 45 minuterna innan lunch!

Kommentera här: