All those things you never say

If these were the last words
That I ever got to tell you, I ever got to  say
The last words
To carry you every night and day
Everything I  ever thought but never got around to saying
Even if you already knew
Nothing in my life ever mattered more than you

Refrängen i Kevin Borgs låt The last words. Så himla bra, egentligen. En dag är det försent. Alla saker man önskar att man sa men aldrig tog sig för att säga, till alla som förtjänade att höra det. Det är otroligt hur svårt det ska behöva vara att säga vad man känner. Eller tänker och tycker. Att det ska vara så svårt att säga "jag tycker om dig". Fast det kanske bara är jag. Ska försöka bli bättre. Eller, jag ska bli bättre.
 
Jag älskar er, ni betyder så galet mycket mer än jag kan berätta

Kommentera här: