Påsklov

Har nu påsklov i lite drygt en vecka. Såå himla skönt!! Även om jag inte kommer kunna låta pluggandet vara helt är det väldigt skönt att kunna sova ut på morgonen, göra vad jag känner för och plugga lite när jag känner för det. Har idag överlevt ett engelskaseminarium och ett kemiprov och förhoppningsvis gick det hyfsat. Fick en lagom bra start på dagen med försovning (vet inte hur, men jag sov genom båda mina alarm), men det löste sig ändå. Haha, vissa gånger är det bra att man har låång tid på sig på morgonen. Körde ett intervallpass innan skolan (eftersom jag började 10) och sen var jag igång. Tänkte att jag skulle träna lite styrka också, men jag är så himla svag så det är inte riktigt kul. Mycket roligare att träna när man känner att ma orkar än när man får ge upp på en gång... Jaja, det får väl kanske vara så länge. Har fokus på konditionen än så länge så om jag börjar där kanske jag kan jobba på styrkan sen. Var sak har sin tid och man måste börja nån stans, eller nåt sånt...
 
 

Kommentera här: