En av de där inspirationstopparna

Har varit på Idé och verksamhetskonferens med Sveriges Blåbandförening idag. Det var fokus på kampanjer (och hur vi ska göra för att lyckas med dem/synas/nå ut), våra mål till 2019 och vår värdegrund. Mycket intressant och inspirerande måste jag säga, även om jag är något trött efter en heldag med samtalande och en något tidig morgon med tanke på att det är lördag. Är som alltid efter arrangemang med Blåbandsföreningen eller Blåbandsungdomen taggad att dra igång aktiviteter och verksamhet, tur att vi har distriktsårsmöte på måndag så jag kan försöka dra med några fler och kanske lyckas få igång något. Samtidigt som jag funderar på vad jag skulle kunna dra igång för aktiviteter/verksamhet ligger gymnasiearbetet ständigt i bakhuvudet, i jakt på idéer, så jag kanske kan hitta något sätt att blanda in någon form av nykterhetsarbete i mitt gymnasiearbete. Vi får helt enkelt se! Å, jag vill göra något för att SBU ska synas!!! Typ här och nu!

Kommentera här: