Egoboost!

Kan inte låta bli att vara lite stolt. Jag har sprungit närmare 10 km idag. 1 MIL!! 9.6 km för att vara helt ärlig, och då med lite promenerande mitt på eftersom det var lite isigt till och från, men jag har nog sprungit nästan 9 km. Trodde inte riktigt att det skulle gå, men det gjorde det uppenbarligen så nu är det bara att satsa på att springa samma sträcka lite snabbare. Och utan att behöva fundera på om det bara är som jag tror eller om världen plötsligt blivit lite studsigare och svajigare. Funderade på det ett tag när det var en sådär 2 km kvar, men då var det ju bara ca 2 km kvar så då var det bara att springa vidare. Känner på mig att jag kommer att sova gott inatt och har jag inte träningsvärk imorgon blir jag lite besviken. Kände till och med att mina benmuskler fick lov att arbeta lite, till skillnad från när man bara springer på ett löpband en halvtimme utan att luta det.

Kommentera här: