Orförande, ja tack!

Har varit en riktigt produktiv dag idag. Först en mil i skidspåren (och oj vad det gick trögt) och sen årsmöte med Börje-Åkerby SBU-avdelning. Milen åkte jag för att det var tävling, hade jag bara åkt för träningens skull hade jag nog givit upp efter halva, som längst. Det var väldigt tröga spår och ganska trött kropp. Skyller lite på att jag styrketränade i fredags, men mest beror det nog på att jag inte är så himla vältränad. Hur ska det här gå med Kortvasan om knappa två veckor?! Förhoppningsvis går det bra... Har ju som sagt hunnit med ett årsmöte också. Har varit voce ordförande ett år, men nu har jag åkt på rollen som ordförande. ORDFÖRANDE!! Lite spännande är det. Och kanske lite galet. Har ingen egentlig uppfattning av vad det innebär, även om jag var elevrådsordförande ett år, men jag antar att jag kommer att inse det inom den närmaste framtiden. Ahh! Och, ja, jag tror att jag har tid och ork att vara ordförande. Känns som att det inte är så tyngande, men jag kan ha fel. Vet att det är lite registrering av medlemmar och liknande administrativa uppdrag, men det blir intressant!

Kommentera här: