Söndagsträning

Jag vet inte om jag är galen eller om jag bara har gått och blivit träningsfreak, men idag var jag på spinning, ett distanspass på 120 minuter. Dum som jag är tog jag bara med mig min vanliga vattenflaska, som är 0,5 l, så självklart drack jag på tok för lite. Jag drack ändå en hel flaska till direkt efter passet, och jag tycker att jag druckit hyfsat tidigare idag också, men tydligen inte. Mitt huvud berättar det för mig på ett väldigt effektivt sätt, men rejäl huvudvärk. Förutom det var det ett lyckat träningspass, trots att det var 120 minuter, istället för 45 som det oftast är, var det inte på-väg-att-kollapsa-jobbigt, bara härligt-att-träna-jobbigt. Resten av dagen har gått åt till att försöka bli klar med religionsrapporten/uppsatsen, och lite takbygge på vårt garage. Kan bara konstatera att jag inte kommer att jobba med något som kräver klättring på stegar och ännu mindre kommer att jobba med något som kräver klättring på branta stegar med ett gäng takpannor i handen. Ska ta och vila huvudet lite, kanske se om lite choklad hjälper och sen grädda lite Belgiska våfflor till familjens kvällsmat. 

Kommentera här: