Leeeeedig

Inga lektioner idag, men mer plugg än jag gjort på flera dagar sammanlagt. Har skrivit nästan hela min biologiuppsats/rapport idag, iallafall nästan allt råmaterial som sen ska skrivas om, renskrivas och arbetas innan jag lämnar in. Nu kanske jag kan lyckas lämna in imorgon!! Jippie, för då kanske jag kan få vara leeedig på torsdag!! Jag tror att jag har en rubrik kvar (det kan vara så att jag förtränger en rubrik, men jag vill inte kolla upp det just nu) att skriva information under innan det (bara) är sammanlänkandet och arbetet med att få texten att bli sammanhängande, tydlig, intressant och snygg kvar. Ska förbereda morgondagens företagspresentation, fika med lillasyster så fort hon kommer hem, fixa lite kvällsmat och sen åka till Bälinge och KU:s julavslutning. Vi ska baka, leka, titta på film (ingen aning om vilken, så det blir spännande) och ha det allmänt nice! Systeryster är hemma, så nu är det fikatime!!

Kommentera här: