Hej igen, jag lever fortfarande

Hejsan! Här har det varit tyst ett tag. På tok för länge faktiskt. Sista veckorna i skolan hade vi galet mycket plugg, eller åtminstone mer än jag räknat med, så nu är det vääääääldigt skönt med jullov. Lyckades ju dessutom förstöra hela hemsidan jag bygger till mitt UF-företag för en sådär en och en halv vecka sen (bra där, verkligen vad vi behövde!!) men i fredags ringde jag vårt webhotel och på ett par minuter var problemet löst. Såå skönt, men lite jobbigt att lösningen var att avinstallera allt jag byggt och börja om från grunden. Jaja, nu finns sidan igen så nu är det bara att bygga på. Förhoppningsvis slipper vi liknande misstag i framtiden. Kommer hur som helst vara väldigt mycket försiktigare framöver.
 
Spenderade helgen i Umeå på möte med Sveriges Blåbandsungdoms förbundsstyrelse. Mycket arbete, men en hel del skoj också. I lördags var vi och spelade squash på det största träningsställe jag någonsin sett, IKSU. Bara gymmet var större än hela Campus, där jag tränar, och sen hade de dessutom en sådär tre normalstora idrottshallar, två simbassänger, fyra squashrum, ett enormt spinningrum, nån form av inomhuspowerwalkrum, kampsportsrum och allt möjligt och omöjligt. Sådär så man går vilse direkt om man inte tränat där i 9 år. Haha, riktigt häftigt! Juste, ett enorm beachvolleyrum fanns också, med sand inköpt från västkusten (eller något sånt), växter för rätta känslan och till och med solstolar. Kan inte låta bli att fascineras. Och bli lite avundsjuk. Med ett sånt ställe i närheten har man ingen ursäkt för att inte träna!
 
Ska försöka sova lite innan det blir julafton. Haha, om jag nu hinner somna på drygt 40 minuter. Tvivlar starkt på det, är nämligen inte det minsta trött, men försöka ska jag hur som helst!

Kommentera här: