Familjetaxi

Tror jag håller på och förvandlas till familjetaxi, men jag gillar att köra bil så det gör inte så mycket. Idag tog jag och lillebror bilen hem för att hinna äta innan det var dags att skjutsa till handbollsträning. Medan jag ändå höll på fick jag ta med mamma från stan också så att hon skulle hinna äta innan hon skulle vidare på föräldraråd i Börje skola. Imorgon blir det jag som tar bilen hem från stan igen (det är mamma som kör bilen in till stan varje dag) för att köra ett extrapass med mina fina roundabouttjejer, sen skjutsa lillasyster och hennes kompis till fotbollsträning i stan och ta med mamma hem, igen. Haha! Jag förstår inte hur vi lyckades ta oss runt när vi bara hade två körkortsinnehavare i familjen!! Det är mer eller mindre kaos varje kväll att få iordning logistiken för morgondagen. 

Kommentera här: