Terminsslut

Idag har jag och mina underbara dansare haft dansuppvisning för tjejernas familjer. De är så duktiga! En av dem hade sagt till sin mamma att hon inte fick titta så noga, det var nämligen mycket svårare den här terminen än det var förra. Haha, och när jag tänker efter så är det svårare koreografi den här gången, men det gick super ändå. Innan uppvisningen hade vi genrep en timme och körde igenom hela koreografin så många gånger att jag tappade räkningen och jag tror att det gav resultat. När man har gjort samma sak en massa gånger efter varandra är det lättare att bara släppa och följa muskelminnet. Spelade in uppvisningen och jag tror faktiskt inte att någon tittade på mig, om de inte gjorde det i smyg så att jag inte ens såg det på filmen. Måste erkänna att jag är lite stolt över dem! Efter uppvisningen blev det gofika och eftersom det inte tog slut blir det precis samma på vår egna lilla avslutning imorgon när vi ska träffas och fika, leka, umgås och (om de vill) dansa bara för att det är roligt. Tror inte direkt att de har något emot att det finns mängder av kakor!
 
Om det bara kunde ta och bli vår också så vore det väldigt välkommet...
Foto: AliceSaraLovisa, April 2013

Kommentera här: