Hardcore träningspass

Har varit på spinning idag och låtit bli att ens försöka springa, trots att det var soligt och fint och jag egentligen ville vara ute. Tänkte jag skulle vara lite smart och träna styrka i armar och mage/rygg innan spinningen, men det var lite jobbigt att vara trött i ryggen och armarna när jag skulle hålla mig upprätt på cykeln. Det är lite galet hur trött man kan bli av 55 minuter spinning, men det är hälsosamt trött och kanske kan det underlätta själva somnandet ikväll. Har av någon anledning fått svårt att somna på kvällarna men just nu är jag så trött att jag snart somnar vare sig jag går och lägger mig eller inte. Trodde nästan att det var fredag när jag kom hem, antar att jag kände mig ungefär som efter en hel skolvecka. Nej, nu ska jag ta och börja röra mig mot min säng, har hört att man inte kan somna på tre timmar om man inte går och lägger sig när man är trött och jag är verkligen inte sugen på att inte somna före 12.

Kommentera här: