Roundabout

Nu börjar det närma sig. Roundabout startar på måndag och det är med skräckblandad förtjusning jag skapar grupper i telefonen och mailen för att kunna nå alla danssugna och deras föräldrar med nödvändig information. Det är 30 tjejer uppdelade i två grupper! Har idag gått igenom koreografin vi ska jobba med under terminen, varit på streetpass på campus för att samla lite ytterligare inspiration och börjar planera första passet. Det är lite svårt att avgöra hur mycket vi kommer att hinna och hur mycket steg jag måste ha som backup, men det ska jag nog kunna lösa under helgen. Får testa och se helt enkelt! Jag har fått nyckeln till vår lokal också! När man hyr där brukar man få hämta nyckel hos familjen som ansvarar för uthyrningen, men eftersom jag ska vara där varje vecka får jag behålla nyckeln tills terminen är slut. Nice! Slipper störa dem varje helg... Det ska bli så kul att dra igång!! Bara lite planering, träning, repetition och fikainköp kvar så är det bara att köra! Eller, jag måste ju vänta till måndag också, men då har jag ju tid att bli klar med allt!!

Kommentera här: