Paradise

Idag har jag lite smått ändrat min uppfattning om engelskauppdraget som är ett grupparbete där man ska göra en News Show. Jag har hatat det just för att det är ett grupparbete, men har man underbar grupp så har man. Herregud vad kul ,man kan ha det instängd i en föreläsningssal med engelskamanus ingen kan och två kameror. Haha, tror vi garvade hälften av tiden, minst. Eller, två tredjedelar kanske är närmare sanningen... Vet inte ens vad som var kul. Vi glömde ett ord här, kom av oss lite där, hittade på helt galet sjuka namn som bara fick oss att garva så fort vi kom nära det tillfälle då namnet skulle nämnas och så vidare. Ibland tror jag att vi bara garvade för att någon började skratta. Kul hursomhelst!! Grupparbeten kanske är ganska bra ändå...
 
Nu ska jag rusa iväg så jag i god tid hinner till kvällen afropass och i lugn och ro (hur man nu ska kunna ta det lugnt när man dansar afrodans) inspireras och memorera så många steg som möjligt till min ständigt växande skara roundabouttjejer. Nu är det två grupper, även om jag kanske måste slå ihop dem om inte fler anmäler sig till den för de yngsta. Än har de en vecka på sig, så målet är fortfarande två grupper. Vore så himla kul om det gick! Jag har redan visioner för allt kul man skulle kunna göra flera år frammåt, men det hinner jag inte ta nu för då kommer jag garanterat försent till kvällens träning. Haha, min personliga handledare i skolan undrade idag om hon borde vara orolig för att jag ska träna, eftersom jag haft träningsförbud en månad, men eftersom inte jag var orolig bestämde hon att hon kunde vara lugn.

Kommentera här: