Jultidningen här kommer vi

Yay, aktivitetsrådet har lyckats ta sig igenom ett helt skypemöte utan teknikstrul (om man inte räknar en mick under sängen som innebar att en medlem fick lov att skriva sina åsikter i chatten istället för att säga dem) och där alla faktiskt närvarade! Lite duktiga är vi ändå! Imorse när vi försökte la både skype och facebook ner, eller kanske hela internet... Nu är vi iallafall klara! Vi har ett tema till vår jultidning, vilket är en himla tur då vi ska skicka in en annons till SBU:s stora tidning imorgon och det är bra om man har något att berätta när man ska göra reklam, vi har börjat dela upp vem som ska göra vad och det känns som att det kan bli riktigt bra. Nu måste vi bara ta reda på när vi måste vara klara, arbeta med våra delar, sätta ihop tidningen när alla delar är klara och sen har vi gjort en megainsats!! Det gäller bara att man har tiden som krävs också, men tid har vi aldrig brist på, eller? Haha, ska bli galet kul att göra något konkret och kreativt! Hehe, fast något kreativt och konkret inom SBU ska jag ju göra redan imorgon när jag ska ta hand om alla danssugna roundabouttjejer igen. Det är lite med skräckblandad förtjusning måste jag säga. Småtjejerna skrämer nästan livet ur mig även om de är väldigt söta, trevliga, duktiga och roliga att ta hand om. De är bara så många!! Jaja, imorgon ska jag ha ordning och reda från minut ett och så ska vi dansa tills de är så trötta att de inte orkar flamsa. Låter det som en plan?!

Kommentera här: