En ovanlig måndag

En ovanligt färgglad skoldag och en ovanligt lugn kväll, för att vara mer specifik. Sprang runt och fotadefärgglada klasskamrater hela dagen idag då vi har spiritweek och varje dag har ett särskilt tema man ska klä sig efter. Idag var det färger som var temat och mycket färger blev det. När jag kollat igenom bilderna imorgon kanske jag kan våga lägga upp någon, vi får väl se...
 
Roundabout var det som vanligt direkt efter skolan och tjejerna skötte sig exemplariskt! Riktigt duktiga var de idag, både de större och de mindre! Det känns att de gör framsteg och att jag faktiskt lyckas lära dem något och då blir det ännu roligare att lära dem mer! Går det riktigt bra kanske jag till och med kan få vara fotograf på uppvisningen för föräldrarna och inte behöver dansa framför tjejerna. Det vore riktigt roligt!!
 
I helgen var jag på körläger i Undersvik med bästa ungdomskören och damkören. Riktigt mysigt hade vi det trots halvdant väder. Men vad gör vädret egentligen när man sitter inne och sjunger hela dagarna? Haha, måste verkligen gå igenom alla bilder från idag och helgen med kören och se hur de blev, med lite tur kanske jag har några bra och med tanke på att resten av veckan kommer att bjuda på fler roliga teman på klädsel är det inte färdigfotat för den här veckan än på länge!

Kommentera här: