Så mycket för att hålla vad man lovat...

Jag 1, feber 0. Har trotsat feber sen i torsdags, så länge det finns huvudvärkstabletter eller möjligen bara en bra anledning att inte lägga mig ner och vila låter jag bli... Haha, linjen mellan trofasthet/karaktär/något bra och enbart dumhet är extremt svag och jag tror att jag korsade den nån gång i fredags, men men. Är det läger med bästa kyrkans unga så är det, och är det afroshow där enda accepterade ursäkten är att man ligger och spyr är det bara att köra på. Har ju dessutom fått höra av läkaren att man kan köra på som vanligt med alvedon om man orkar när man har körtelfeber, så även om feber nu inte har något med körtelfeber att göra kan jag alltid hävda att läkaren bad mig köra på som vanligt med alvedon. Haha, han visste inte riktigt vad "som vanligt" innebär. Tränar nu koreografi inför morgondagens roundaboutpass och funderar över om jag ska åka till skolan (och bandrepet) eller om jag ska acceptera att jag möjligen har feber och därför bara åka på roundabout imorgon. Tror dock jag väntar med att bestämma mig tills jag vaknar imorgon...
 
Ikväll är det skypemöte med aktivitetsrådet som gäller, vi har en tidning att färdigställa och skicka till den som har kontakt med tryckeriet (vilket påminner mig om att jag måste kolla om vi ska beställa tidningar till roundaboutgrupperna, typ redan ikväll eller igår eller något sånt) och så ska vi börja spåna på en workshop till UNG-lägret i februari. Sjukt taggad! Hehe, lovade att jag skulle åka hem och sova när jag åkte från lägret, men tid för att sova kommer efter tid för aktivitetsrådet och roundabout.

Kommentera här: