På tårna

Idag, eller kanske snarare ikväll, är jag riktigt på. Har skickat tre sbu-mail inom en halvtimme, ganska nöjd faktiskt. Resten av dagen yard känts väääldigt lång och av någon anledning har vi varit väldigt trötta allihop i skolan idag. Trots det känns det som att jag lyckats få koll på fysiken inför morgondagens prov och att dagen ändå givit en del. Körrep med tidernas bästa ungdomskör gör inte dagen sämre. Vi ska till USA i sommar! Så häftigt! Det ska bli superkul och väldigt intressant. Haha, när Betty var i USA för ett år sedan var jag himla sugen på att ha följt med, även om detta varit omöjligt eftersom jag har skola att tänka på, och nu när hon är i Sydafrika/på jorden-runt resa blir jag inte mindre sugen på att åka. Nej, nu ska jag sova så att alla hjärnceller är pigga och klara och väldigt smarta på fysikprovet!

Kommentera här: