Labrapport, check?!

Kemirapporten är klar och inlämnad! Så skönt men samtidigt läskigt. Tänk om jag missade något eller skrev något som inte borde stå där?! Jaja, nu är den inlämnad så nu är det bara att vänta och se vad som händer. Jag förstår mig verkligen inte på den här rapporten och laborationen som ligger bakom. Inser nu när vi diskuterar vad vi skriver vad många saker jag missat i rapporten. Inga formler, missad felkälla och allt möjligt! Det här kommer aldrig gå bra och jag kommer bli besviken och klaga på ph, bara för att återigen bli sänkt och nertryckt så långt det bara går av min lärare. Jag orkar inte!!!
 
*Djupt andetag*
 
Nya tag! Har massa prov att koncentrera mig på för att ta bort fokus från ytterligare ett (möjligt) misslyckande i kemi. Naturelever som inte orkar plugga är ganska intressanta måste jag säga, bara sådär. Vi går konstigt i korridorerna och skulle nästan passa in på Ministery of silly walks, flummar över inte alls roliga matteskämt och driver med begreppen. Tur att vi är lika konstiga allihop!! Nu är det kör och afrikansk dans i bälinge som gäller. Sista dansen för den här gången, sen är det bara uppvisning (!!) kvar och sedan åker läraren till Afrika. Lite trist att förlora träningen och dansgruppen med alla snälla, underbara dansare, men det kommer förhoppningsvis fortsätta i vår, så det är bara att dansa på själv under tiden. Hoppas bara fötterna klarar av lite urdansning, är inte helt bra efter min klumpiga löpartur i skogen när det var alldeles för mörkt... Och så är det kör med världens bästa ungdomskör! Tagga!!

Kommentera här: