Inspirationshelg

Tänk vad med saker man skulle göra om man bara hade haft lite mer tid. Funderar just nu över vad det skulle vara värt att offra för att få göra ytterligare något, problemet är bara att jag inte har något att sluta på, allt är så roligt! Har varit på dansledarutbildning i Stockholm i helgen och fått en massa inspiration. Skulle vilja göra mer för Sveriges Blåbandsungdom än "bara" hålla i två dansgrupper, men jag varken kan eller får ta på mig något mer om jag inte samtidigt slutar på något. Fick förslag på att sluta med något som enbart tar energi men inte ger någon men jag har helt enkelt inte något sådant. Aktivitetsrådet skulle möjligen kunna vara en sådan sak, just nu tar det väääldigt mycket mer energi än det ger, men det kan man inte sluta med bara sådär. Då måste jag vänta till nästa riksmöte, och när det väl kommer har jag troligen fått mer energi än jag givit till aktivitetsrådet hursomhelst, så det är nog bara en svacka just nu eftersom vi har deadline på en tidning imorgon och alla tydligen ignorerar mig. Totalt. Lite jobbigt när jag är sammankallande och känner mig lite ansvarig för att få in alla texter och så svarar ingen... Men, men, det löser sig nog till slut.

Kommentera här: