Finally

Äntligen fotboll igen!! Ikväll ska jag premiärträna för första gången på allt för många år!
Och förstås på allt för många veckor, typ två eller tre....

Så himla taggad, fast lite nervös också. Det är liksom ett lag jag inte känner alls, eller jag vet två som är med, men det räknas inte, jag har inte SPELAT fotboll på jättelänge, och inte på riktigt på 4 eller 5 år. Jag HAR instruerat, kollat/hejat på och tänkt fotboll, men det räcker inte riktigt. Man måste spela och förstå också. AHH!

Först måste jag förstås ta mig dit också, med cykel, så jag hoppas att vinden är med mig och jag inte är alltför slut när jag kommer till fotbollsplanen. Vore inte så kul att cykla dit och sen inte orka träna och dessutom behöva cykla hem efter det. Men jag har bestämt att vinden kommer att stanna som den är nu eftersom det borde innebära att jag har medvind.

Kommentera här: