Dagens dubbel

Det finns en viss risk att jag inte överlever dagen. Eller ens morgonen.

Det första jag ska göra idag är nämligen att tala om för min väldigt manipulativa fiollärare att jag ska sluta. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom det och ändå hinna till bussen. Men båda delarna är extremt viktiga. Efter fiolen har jag nämligen ett supermega viktigt fysikprov, som börjar när jag sätter mig på bussen dessutom. Om jag överlever så långt som fram till lunch är det inget farligt som händer sedan på ett tag, men ikväll är det ridning, och enligt vissa finns det en risk för att det är farligt, har jag hört. Så kanske är det dagens trippel och inte dubbel, men ridningen räknas inte...

Kommentarer:

1 Lina Westerlund:

skriven

Positiva tjejen! ;)

Kötta nu, inte mycket kvar innan lov!

Ses på lördag!

Kommentera här: