Shooting the moon

Idag har varit min mist produktiva dag på längre än jag kan minnas. Sen nio i morse har jag inte gjort mycket vettigt. Inget alls faktiskt. Eller, en spanskalektion, men vad är 40 minuter på en hel dag egentligen...

Okej, jag skrev om anteckningarna om Nelson Mandela från en föreläsning jag höll förra året så att de blev ett tal om en "Famous freedom fighter". Men, det hann jag innan nio, så det räknas inte. Min fiollärare sa imorse "Nu när du kan tekniken kan vi ju faktiskt börja musicera!" Är det en komplimang eller en förolämpning efter att ha spelat en sådär 10 år?

Nu gör jag uppenbarligen inte heller något vettigt eftersom jag kan skriva ett inlägg om hur extremt oproduktiv jag varit idag. Hoppas ridningen ikväll blir lite bättre än resten av dagen, att inte ha något att stressa över eller jobba med och framför allt att inte jobba med något gör mig väldigt rastlös, inte särskillt kul...
Framförallt hoppas ridläraren mår bra, hon hade så hemskt ryggskott förra gången att hon inte kunde stå upp utan att må illa och när hon trots detta gick trodde hon att hon skulle svimma, inte bra alls.

Kommentera här: