Mylo Xyloto

Har verkligen inte gjort något idag. Jag har sparat ner alla dokument jag skickade till mig själv i slutet av nian, dvs alla skolarbeten jag skrev under årskurs 8 och 9, så att de nu är vackert inplacerade under fliken Skola, respektive ämne och Kunskapsskolan. Tid tog det men inte var det nödvändigt egentligen. Kan meddela att jag nu sammanlagt bokat 15 motorcykellektioner och att jag verkligen hoppas att jag inte behöver alla eftersom jag kommer att bli helt ruinerad annars! Jag tycker att läraren kan vara lite snäll och lära mig allt utan att använda så himla mycket tid för att göra det. Jag menar, 15 lektioner är 17,5 timmar. Jag måste kunna lära mig det som är kvar efter mycket övningskörning på mindre än det... Kan man tycka...

Ikväll är det ridning, så nu sitter jag och väntar på min kompis medan hon skriver prov så ska vi äta tillsammans innan ridningen. Riktigt najs, än finns det hopp om att detta blir en bra dag. Hoppas bara jag får rätt häst, det var så himla många som var halt förra veckan!

Kommentera här: