Nu

Heldag hemma = slappdag. Åtminstone idag.
Började med att sitta vid datorn hela förmiddagen och tittade sedan på Harry Potter och fenixordern med syskonen på eftermiddagen. Dock var tekniken emot oss så vi fick flytta dvd-skivan mellan alla de fyra spelare som skulle kunna fungera innan vi till slut kopplade in min dator till TV:n och kollade via den... Vi lyckades ju åtminstone, det är alltid något... 
 
Nu på kvällen har jag pluggat mängder av MC-teori, jag har nämligen teoriprovet på torsdag (!) så nu gäller det att få in allt i huvudet. Förstår inte riktigt hur tiden lyckades gå så fort eller hur jag ska hinna lära mig allt så att jag kan få alla rätt på teoriprovet. Först måste jag förstås klara av riskutbildningen på Gillinge halkbana på onsdag. Har man inte klarat av den får man nämligen inte skriva provet, så det gäller att jag blir godkänd! Det borde gå, men man vet ju aldrig...
 
 
 

Kommentarer:

1 Moa:

skriven

Du behöver inte ha alla rätt på det här provet Sara! ;D Kram!

Svar: Haha, jag vet, men det skulle kännas lite bra ändå om jag hade det! ;D Kram!
AliceSaraLovisa

Kommentera här: