Lullaby

Heldag med familjen idag. Först kollade vi moped åt lillebror (som väl kanske inte är så liten egentligen) och sen fortsatte vi till farmor. Det var på tiden kan man säga, har inte träffat henne på allt för länge. Tanken var att vi skulle kika in för att säga hej och ta en fika, men hon hade köttfärssås framme, så det blev både fika och mat. Mellan hann vi med en ordentlig omgång plump (som jag vann för ovanlighetens skull) och ett parti kinaschack (där jag kom sist, som för att väga upp min vinst). Riktigt trevligt. En snabb promenad till närmaste lekpark hann vi också med, för att få lite frisk luft innan de två timmarna i bil som väntade för att komma hem. Sen utrustades jag med två nya armband och en ring också, och systeryster fick fyra tavlor. Ändrar hon sig tar jag dem gärna! Som vanligt när man är hos farmor, med andra ord...   
.
Lite bilder från fotografering med lillasyster igår.
Foto: AliceSaraLovisa, Juni 2012

Kommentera här: