Hangover

Nej, jag har inte baksmälla, men jag tänkte, lite skadeglatt, på alla de som har det idag när Taio Cruz låt "Hangover" spelades i backen. Tänk vad skönt att aldrig behöva råka ut för det. Hursomhelst så har jag idag haft sista dagen i backen, imorgon bär det av hemmåt igen, det blir en låååång evighet på tåget med familjen, vet inte riktigt hur jag ska överleva denna prövning, men jag har en dator och en telefon och dessutom en mattebok, så det borde gå. En slutsats efter dagen är att jag måste köpa nya snowboardpjäxor, det går helt enkelt inte att åka ordentligt när man inte har någon känsel i benen av att pjäxorna sitter dåligt.

Just nu försöker jag uthärda trots barnprogram på TV medan jag väntar på sista deltävlingen av Melodifestivalen. Det blir intressant att se vilka katastrofer dagens program orsakar.
Extremt höga förväntningar jag har på melodifestivalen, det är helt otroligt! OH NO! Det är Pappas Pengar på TV och jag är fast på hotellrummet, alltså inte en chans att fly!! Jag är tillbaka imorgon om jag överlever kvällen!

Kommentera här: