Äntligen egen!

Iiiiihh! Jag har köpt en kamera!! En alldeles egen kamera!! Haha, eller egentligen är den inte köpt än, måste vänta på att pappa orkar dra sig till sin dator, logga in, flytta pengar och beställa den via hans inloggning och allt vad krågligt det nu kan tänkas vara, men jag har bestämt vilken jag ska köpa iallafall. Var påväg att köpa en likadan som vi har, fast en uppgradering, men jag hann ändra mig till en annan (med viss hjälp av kameraexperten här i huset). Har hunnit med så himla mycket idag. Massa måsten, och så lite skoj såklart. Har ansökt om visum så jag kommer in i USA när vi åker på körläger dit nästa sommar, anmält mig till SBU:s UNG-läger i februari, tagit ett steg närmare inrapportering av juniormedlemmar, skickat mail jag borde ha skickat för ett bra tag sedan och tagit det lugnt. Och valt och ändrat mitt val av kamera. Åkt lite skidor för att få lite träning och frisk luft, och hålla spåret på åkern öppet trots envist snöfall. Har bestämt mig för att det är kul att åka skidor, men eftersom jag inte har åkt på närmare 10 år är inte kroppen helt med på noterna. Hinner inte särskilt långt innan fötterna tycker att det är jobbigt med pjäxor, men om man åker lite längre varje dag vänjer de sig kanske så småningom.

Kommentera här: