Long time no see

Har precis svarat på ett mail från min kära kusin som är i Nya Zeeland ett år. Hela familjen följer hennes blogg för att se vad hon hittar på och vad som händer på andra sidan jorden, men nu har vi fått det på mail också. Så häftigt! Att hon är i Nya Zeeland, alltså! Å, jag vill också! Haha, blev så himla glad när mailet trillade in i inboxen igår, men jag hann inte svara förrän idag, så jag har gått och läst igenom mailet några gånger idag också och blir lika glad varje gång. Men ett helt år!! Nog för att det brukar vara lång tid mellan de gånger vi träffas, men ett helt år!! Ett år är väääldigt lång tid!
 
Appropå människor jag inte träffar alls lika ofta som jag skulle vilja hängde jag med Betty på stan igår. Gick runt och tittate, pratade strunt och hamnade på McDonalds för att äta lite. Trevligt, trevligt! Det borde vi verkligen göra oftare!! Haha, man lever ju bara en gång, så det är bäst att göra det ordentligt! Eller hur var det nu?
 
Haha, någon annan som inte träffas lika ofta som möjligen nädvändigt är SBUs distriktsstyrelse i Uppsala. För det här året var ett visionsmål att vi skulle ha ett styrelsemöte, utöver årsmötet. Nu är det målet uppnåt. Och vi har till och med planerat att ha ett till möte, och sen ytterligare efter behov, innan nästa årsmöte. Duktiga vi är va? Dessutom har vi planerat att ha ett läger för distriktet, precis som förbundsstyrelsen vill, och en eller möjligen två temakvällar. Det måste ses som ett stort steg frammåt ändå. Från inget möte alls till minst ett möte och möjligen ett läger och en temakväll. Lägret kan komma att bli ett roundaboutläger för mina duktiga danstjejer och med möjlighet att bjuda in hela distriktet så att fler får chansen att dansa med oss. Kanske är dags att planera och dra igång roundabout snart igen, helt enkelt. Om jag bara hade fått träna hade det varit lite lättare, men å andra sidan har jag ju desto mer tid för planering nu. Jo, det ska jag ta tag i. Ringa och kolla när lokalen är ledig, skriva infolappar, dela ut och se om intresset fortfarande finns. Typ imorgon. Iallafall ringa och kolla lokalen. Och kolla min egen planering för att se när det finns tid och hur mycket tid som finns, så jag ser om det är möjligt att ha två grupper eller om en får räcka.. Nu blev jag väldigt taggad på det här! Nu kör vi!! Eller, precis exakt nu ska jag sova, men sen...

Kommentera här: