Destination anywhere

Någon som vill gissa vad jag har gjort idag? Bortsett från att gå i skolan då.
Haha, jag har kört motorcykel!! Själv! Till skolan, hem från skolan, till styrelsemöte i kyrkan och hem igen. Och jag lever fortfarande!! Motorcykeln också, och alla andra jag möjligen kunnat skada är orörda. Det enda som egentligen hänt är att jag kanske kört lite långsammare än bilarna bakom uppskattade, men bara för att det var bilkö, och att en bil fick lov att tacka mig för att han körde klumpigt och jag var vänlig och saktade ner i tid så han inte fick en motorcykel i sidan. Jag tror inte ens att det var särskillt många som körde om mig på 90-vägen där alla vanligtvis kör 100, som minst. Egentligen borde jag tvätta motorcykeln efter dagens regn kombinerat med grusväg, men det får vänta till helgen. Som om jag skulle ha mer tid då... Något jag däremot ska göra är att försöka få ordning på min vänstra backspegel. Som det är just nu sitter den inte riktigt fast och till och från vrider den sig så att man inte ser något överhuvudtaget. Det känns inte riktigt helt säkert, så jag ska se till så det blir lite ordning på den igen tänkte jag. Vet inte riktigt hur bara...

Kommentera här: