Bellas lullaby

En dag i skolan och jag är så trött att jag tror jag ska somna redan nu, halv åtta. Känns stabilt. Verkligen. Nog för att vi gick i två och en halv timma idag, men lite mer borde man väl ändå klara av? Eller? Kanske inte om man försöker återhämta sig från körtelfeber... Jag ska ju tydligen ha det, vilket innebär att jag inte får träna på en månad, kommer att vara trött minst en månad och max i evigheters evigheter och att jag inte får överanstränga mig över huvud taget. Typ, om jag har feber får jag absolut inte ta alvedon och gå till skolan ändå. Tror nog jag måste sova läääänge i natt. Alltså, jag tror att jag måste gå och lägga mig tidigt. Snart. Hur som kommer jag somna snart vare sig jag vill det eller inte, så jag går helt enkelt och lägger mig. Till och med före lillasyster för en gångs skull! Hoppas på bättre ork imorgon!!!

Kommentera här: