Slutspurt?

Idag är en bra dag, för i morse såg jag 4 röda bilar på rad.
Nej, jag bara skojar, jag är inte riktigt som Christopher i "The curious incident with the dog in the nighttime" och jag tror nästan inte att jag såg en enda röd bil men det är en bra dag hur som helst. Hur många gula eller röda bilar man ser på rad är dock ett väldigt enket (men kanske inte riktigt korrekt) sätt att avgöra om dagen är bra, tänk att bara utgå från det och inte låta något annat påverka... 

Läste just vad jag fått för omdöme på de två senaste (sista för kursen?!) arbetena i engelska, och ja, jag är nöjd för, ja, det gick bra!! Hoppas bara det håller i sig så att alla nationella går bra och gärna alla andra prov och inlämningar som är kvar nu också.

Nu skulle jag vilja begrava mig i en bra bok på soffan hemma eller något annat slött, men skolan är inte slut än, så jag lär plugga på ordentligt så jag hinner ligga på soffan och läsa sen.

Kommentarer:

1 Lina Westerlund:

skriven

Den boken är faktiskt väldigt bra! Eller ja, jag läste inte ut den för min lärare tyckte att den var för lätt, men den verkade bra i alla fall! ;)

Nu köttar vi de sista veckorna i skolan! Sen, SEN, kan du få gräva ner dig i en mysig bok! Och vi måste ses nåt också tycker jag! :)

2 AliceSaraLovisa:

skriven

Haha, jo den är bra, men lite skum innan man kommer in i den. Vi håller på och arbetar med den nu, undrar vad det säger om nivån på min skola jämfört med din...

Hehe, jag har grävt ner mig i en bok, meeen den har med skolarbetet att göra så det är lugnt. :)

Vet du, jag tänkte faktiskt precis på det, vi måste verkligen ses snart så det inte går en evighet igen!! ;)

Kommentera här: